AMERIKA SYARIKAT SUDAH LAMA BIAYAI PAS ?

 

 

 

Benarkah Amerika Syarikat sudah lama membiayai PAS? Jika benar James F.Entwistle sekadar singgah di PUTIK hanya untuk bertanya khabar, mengapa tidak jumpa sahaja Haji Hadi di KLIA sahaja. Bukankah Haji Hadi baru sahaja pulang dari Chicago, Amerika Syarikat. Ntah ntah datang satu kapal terbang apa. Apakah kehadiran James F.Entwistle hanya untuk mengambil tahu apakah lagi peralatan yang masih belum cukup di PUTIK, Kelantan.

 

Jangan lupa, PUTIK Kelantan dibina dengan kos sejumlah 6.1 juta ringgit. Dari mana duit ini datang? Dari derma ceramah-ceramah PAS atau difund oleh Amerika Syarikat. Begitu berbangga PAS menyiarkan berita kehadiran seorang wakil dari Amerika Syarikat ke pusat tarbiyah baru mereka. Ternyata PAS adalah sebahagian dari agenda Amerika Syarikat untuk kuasai Malaysia. Kenyataan Anwar bahawa Pakatan Rakyat adalah Hamas adalah tidak benar.

 

Sebenarnya Fatah yang disupport oleh Amerika Syarikat dan Israel adalah parti PAS. Mereka lebih sibuk menangkan Wahid Endut dari menyumbang dana kepada Palestin.

 

Sekurang-kurangnya Pemuda UMNO telah beri RM100,000 kepada kedutaan Palestin, kerajaan Malaysia telah sumbang 3.5 juta kepada MERCY, malah semua kutipan derma solat jumaat untuk tiga kali berturut turut disumbangkan kepada Palestin…

 

PM sendiri telah jumpa dengan PM Syria untuk selesaikan konflik Palestin, telah utus surat pada SU Agung PBB minta sidang tergempar Palestin, usulkan sekatan ekonomi kepada Israel…apa PAS buat?

 

Anwar hanya mengaku baru pulang dari Turki? Sedarkah dia bahawa Turki dalam diam support Israel dan Amerika…PAS dan Pakatan Rakyat di pihak mana? Bolehkah kita menerima hakikat bahawa Karpal, Kit Siang, Teresa Kok dan Guan Eng adalah kumpulan Hamas????

 

Komen :

itulah realitinya. PAS sekadar memijak patung patung berdemonstrasi meluahkan kemarahan tetapi sumbangan ?

fikirlah sendiri dan sudahlah kita letakkan harapan kepada parti yang tidak berjuangan dengan sebenar benar ikut Islam ini.

Tidak disangka PAS juga menerima dana dari US. Adakah ia juga diusaha oleh Bung Anwar al Amerikani ??

 

sumber dari Blog Pilihanrayakini di sini : 

http://www.pilihanrayakini.com/2009/01/amerika-syarikat-sudah-lama-biayai-pas.html

7 thoughts on “AMERIKA SYARIKAT SUDAH LAMA BIAYAI PAS ?

  1. pondan umno says:

    Kenyataan yg paling bongok yg pernah disiar

  2. fawwaz68 says:

    kalau dah dasar UMNO bengong memang macam ni la mindanya…cakakp berdegar2 pungkoq penuh tahi tak sedaq….dok canang hebat UMNO bagi bantuan….cuba p tanya balik puak yang kena tsunami ari tu berapa depa buleh….pas tu cuba p chek balik berapa kutipan derma yang dapat di kumpul…….berapa pembaziran yang dibuat dan berapa sebenarnya yang di sumbangkan kepada mangsa…………
    “Tok sah lah dok pembohong diri sendiri cek oi…….”

  3. Schumarker says:

    Hidup dgn meminta sedekah dan tidak pernah mahu berusaha….jual tanah dkt bangsa asing…jual balak…jual apa yg ada…bukannya nak buka perniagaan dan meningkatkan pendapatan rakyat….

  4. TOTO says:

    semua sama…baik pas, umno, pkr. ini itu semua tak betul.. x payah la kita nak kutuk sapa2… kita sendiri pun belum tentu betul… kalau nak betul, kembalilah ke ajaran sebenar…sunnah dan al-quran…

  5. abdul lateef a. rahim says:

    salam semua….titah sultan selangor tak di endahkan kata nya ajaran penjajah ,tak heran sebab allah nak dikongsikan dengan kuil dan tokong…bersahabat dengan setan pun boleh apakan lagi dengan peliwat atau pembelit. guna ugama untuk kuasa…apa kah bila dapat kuasa akan berkuasa benar..?????atau pak turut aja..macam mana nak tegak kan islam.???? negara islam..????? kalau tak ubah macam UmNo tak payah laa….tuhan pas dan pkr sama dengan tuhan guan eng ,karpal singh dan dsai….

  6. dato' azaran abd kadir says:

    PAS sememangnya suka memperdaya ahli ahlinya dengan bahasa bahasa syurga..
    AS, DAP dan SETAN semua PAS kata masuk Syurga.

  7. Norman says:

    A.w.w. Saya ingin melihat para penyokong PAS-PKR-DAP menjawab apa juga persoalan terhadap pemimpin mereka dengan menggunakan iman, fakta dan minda bukannya nafsu amarah dan maki hamun. Wassallam.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s