Rahsia Anwar terdedah : Blogger pro PKR wartawan Harakah !

Saya membaca tulisan kutuk nasarudin mat isa di blog adukataruna. iaitu pasal wartawan harakah junior (baru) yang menerjah timbalan presiden pas.Ustaz Nasarudin Mat Isa.

Saya dah agak dia anti Kerajaan Perpaduan. Ternyata telahan saya benar benar berlaku apabila membaca perkataan pertamanya iaitu : salam pencerahan.

Jika membaca tulisan KJ PKR iaitu Khalid Jaafar ternyata nada yang sama dikumandangkan. Iaitu pencerahan ( enlightment)

blog beliau http://www.khalidjaafar.org/2010/03/anak-hashim-gera-1.html

yang mengejutkan saya ialah budak ni seorang wartawan harakah. patut la dia mendedahkan identitinya kerana tahu orang tidak terfikir dia adalah barua anwar dalam pas / harakah.

Perhatian simbol yang saya bulatkan dan tengook juga dia turut mengutuk hj hadi di parlimen. Ni ahli pas ke pkr ????

adakah manusia bernama zainul faqar ini budak Anwar yang disuruh menjadi proksi dalam harakah selepas KJ PAS kawan baik anwar juga ditendang ?

KJ PAS ialah Kamarudin Jaafar.

Biadap betul budak hingusan ini . Salahkah berbual di cafe ketika sesi APCO dibahaskan ?

oh baru saya faham mamat ni marah sebab timbalan pas tidak serius membawa isuu APCO yang dicetuskan oleh Anwar.

kerana dia tak sedar isu ini hanyalah untuk alihkan perhatian rakyat tentang 1malaysia.sedangkan timbalan presiden sudah masak dengan politik anwar yang juara memutar belitkan isu.

jika orang tak sokong tentu tandanya dia tak percaya pembongkaran palsu oleh anwar tersebut.

Kenapa begitu biadap sekali wartawan junior itu mengherdik timbalan presiden partinya sendiri ? termasuk presiden sendiri dikritik?

seingat saya tak ada wartawan hard core pas akan memulakan tulisan dengan ‘salam pencerahan’

dia fikir mungkin orang tidak akan sedar tetapi jika orang menganalisa tentu terbau ‘kentut’ yang cuba dihalakan ke muka orang lain.

saya rasa inilah punca kenapa ramai blogger menentang kerajaan perpaduan. spt tulang besi, adukataruna.

kerana mereka ‘agen’ Anwar yang diPASkan untuk mengPKRkan parti Islam se Malaysia

jika mereka menuduh hj hadi nasarudin berbaju pas berhati umno maka geng blogger ini juga sama. Berkiblatkan hj hadi tetapi berimankan Anwar.

Nasihat saya : haji hadi perlu berhati hati bab ini kalau tidak mahu PAS menjadi PKR bentuk baru.harakah juga perlu buang budak ini dan jangan biarkan dia terus merosakkan pas dari dalam.

Sekarang pun banyak benda dah boleh dan tidak mustahil PAs akan jadi ‘serba boleh’ .. Jom Heboh antara yang telah boleh selepas diharamkan selama ini.

itu lah sahaja…..Salam pencerahan ( hehehe )

baca tulisan budak hingusan ni di blog bawa

http://zainulfaqar.wordpress.com/2010/03/31/lebih-baik-tanya-allah-dari-bertanya-nasharuddin/

memang bodoh punya tulisan bagi saya.

Leave a Reply

